دانلود

ساخت وبلاگ

کتاب «راز قطعنامه» جلد ۴۸ از مجموعه نیمه پنهان، یکی از چالش برانگیز‌ترین کتاب‌هایی است که از سوی دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان در اختیار تاریخ‌پژوهان و عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است. کامران غضنفری پژوهشگر و نویسنده کتاب، تلاش کرده است تا پاسخ سؤالات درباره پذیرش قطعنامه ۵۹۸، را از راه رجوع به مستندات و واقعیت‌های آشکار و پنهان به دست آورده و با جمع آوری اظهارنظر‌ها و مسولان و فرماندهان جنگ، خواننده را به کشف حقایق تاریخی رهنمون سازد.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری ,قطعنامه 598, شکایت خانواده های شهدا, هاشمی, ولایتی, محلاتی, نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 667 تاريخ : دوشنبه 31 تير 1392 ساعت: 22:34

- روایاتی را داریم که بیان کردند "مردی از قم قیام می‌کند و مردم را به سوی حق دعوت می‌کند و آن اجتماعی که دور آن فرد هستند مانند آهن محکم و استوار هستند". دیدیم در همان اول انقلاب زمانی که امام فرمان داد مردم با آن مشقت‌ها نفت تهیه می‌کردند و به پیرمرد و پیرزن‌ها می‌دادند و یا تخم مرغ تهیه کرده و به ضعیف‌ها می‌دادند، یعنی از همان ابتدا امام فرهنگ ایثار را به مردم آموخت.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , آیت‌الله خامنه‌ای ,سپهسالار ,امام زمان (عج) ,نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 803 تاريخ : دوشنبه 31 تير 1392 ساعت: 22:04

دادستان کل کشور در نشست خبری تشریح کرد
دادستان کل کشور گفت: شنود فقط با اجازه قاضی صورت می‌گیرد و منتظر پاسخ وزارت اطلاعات و نامه علی مطهری و همچنین بررسی‌های دادستان تهران هستیم تا بفهمیم اصل قضیه چه بوده است، چرا که این موضوع ابهام دارد.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , دستگاه شنود, نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 617 تاريخ : دوشنبه 31 تير 1392 ساعت: 19:32

رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام:

مسئله اقتصاد و ادامه پیشرفتهای علمی باید در اولویت باشد/آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند

مسئله اقتصاد و ادامه پیشرفتهای علمی باید در اولویت باشد/آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند

مقام معظم رهبری تحویل مسئولیت‌های اجرایی را فرصتی مبارک برای استمرار جهت گیری‌های حضرت امام خمینی (رض) در مسائل مختلف کشور خواندند و تأکید کردند: مسئله اقتصاد و ادامه پیشرفت‌های علمی، باید در اولویت کار همه مسئولان قرار داشته باشد.

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 583 تاريخ : دوشنبه 31 تير 1392 ساعت: 14:20

پس از صدور فرمان هشت ماده اي امام خامنه اي(مدظله العالي) كه با پشتوانه اطلاعاتي و تحليلي دقيق انجام گرفت، افكار عمومي انتظار داشت با توجه جدي مسئولان به آن، شاهد مفاسد اقتصادي و كلان نباشد، اما معلوم نيست در روند اجراي اين فرمان چه اتفاقي افتاد كه حدود يكسال ونيم بعد امام خامنه اي(مدظله العالي) در 6 آبان ماه سال 1381در پيامي به جنبش دانشجويي از آنها خواستند با مطالبه عدالت، هر پديده ضد عدالت در كشور را مورد سوال قرار دهند. از جمله؛ مسابقه رفاه ميان مسئولان، بي اعتنايي به گسترش شكاف طبقاتي در ذهن و عمل برنامه ريزان، ثروت هاي سربرآورده در دستاني كه تا چندي پيش تهي بودند و هزينه اموال عمومي در اقدام هاي بدون اولويت و صرفاً تشريفاتي و خلاصه پديده بسيار خطرناك انبوه شدن ثروت در دست كساني كه آمادگي دارند آن را صرف كسب قدرت سياسي كنند و ...

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , مفاسد اقتصادي,نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 604 تاريخ : دوشنبه 31 تير 1392 ساعت: 3:53

آخرین اسامی بررسی شده افراد موردنظر کارگروه های مورداعتماد حسن روحانی رئیس جمهور منتخب به وی برای انتخاب نهایی تحویل شد.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : عدالت خواهان غرب گلستان , بندرترکمن خون دل, خون دل بندرترکمن,روشنگری, مطالبات مردمی, پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری ,پیشنهاد, احتمالی, روحانی ,به ,احمدی‌نژاد,آخرین , اسامی , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 636 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1392 ساعت: 23:27


جمله ای از شهید آوینی نقل است که فرمود: دراین مملکت همه آزادند غیر از بچه های حزب الله!

روز گذشته حجت الاسلام جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی، حجت الاسلام علی زاده معروف به طلبه عدالتخواه کلیبری و محسن شیرازی، بسیجی جوان و آزاده جبهه جنگ نرم با دستور دادگاه ویژه روحانیت قم برای ساعاتی از سوی مأموران امنیتی دستگیر و بازداشت شدند.

علت این بازداشت تهیه اطلاعیه ای برای دعوت از عدالتخواهان در راستای اطاعت از فرامین رهبر انقلاب و حرکت عدالتخواهانه در چارچوب قانون بود. متن اطلاعیه مذکور را در ذیل این مطلب خواهید خواند.

در جریان این بازداشت که البته با رفتاری خوب و محترمانه همراه بود، اعلامیه های تکثیر شده، از سوی مأموران ضبط گردید.

جالب این جاست چند روز گذشته، خبری دردآور در رسانه های داخلی منتشر شد که هنوز واکنشی از سوی مسئولان به همراه نداشته است. محمد نوی زاد، کارگردان متوهم و فعال در جریان فتنه، تصویر کودکی بهایی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت که از او خواسته است بر صورت وی به عنوان یک شیعه، پا بگذارد و آب دهان بریزد! نوری زاد به خاطر نامه های هتاکانه اش نسبت به رهبر انقلاب و دیگر فضاسازی هایش بر ضد نظام اسلامی از گل نازک تر نشنیده است!

طلاب عدلتخواه در حالی مورد غضب متولیان عدالت و قانون قرار دارند که در هفته گذشته شاهد بودیم جمعی از اذناب هنری فتنه، به بهانه پلمپ خانه سینما دست به تحصنی غیرقانونی زدند و بعضا با سردادن شعارهای ساختارشکنانه و روزه خواری علنی، توجه تمام رسانه های ضدانقلاب را به سمت خود جلب نمودند. جالب آن که نه تنها با این افراد برخوردی نشد بلکه فرمانده انتظامی تهران به ملاقات آنها رفت و با یک سخنرانی منفعلانه قول داد که آنان به حق و حقوقشان خواهند رسید!

 

حالا متن اطلاعیه طلاب عدالتخواه قم را بخوانید و خودتان قضاوت کنید که آیا سخن منسوب به شهید آوینی صحیح بوده یا نه:

بسم رب الشهداء والصدیقین

نهضت عدالتخواهان ولایتمدار (فاطمیون) (1)

«قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی وفرادی»                (سوره سبأ / 46)

[ ای پیامبر! به مردم ] بگو: شما را تنها به یک اندرز، سفارش می کنم : قیام کنید برای خدا گروهی و تنهایی.

قال مولانا امیرالمومنین علیه السلام: "کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا"

امیر مومنان علیه السلام خطاب به امام حسن وامام حسین علیهما السلام : دشمن ظالم باشید و یاور مظلوم.

امام خامنه ای: "مطالبه عدالت نه فقط به نظام ضربه نمى‌زند، بلكه نظام را تقويت مى‌كند."    22/ 2 / 82

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  ما برآنیم با امید به یاری خداوند متعال وعنایات ائمه اطهار علیهم السلام تحت پرچم ولایت مطلقه فقیه و با استفاده از ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در چارچوب شرع و عقل و قانون، با ظلم و فساد مبارزه کرده و از مظلومان حمایت کنیم.

«ما می خواهیم ظلم در جامعه نباشد.»

این جمله کوتاه، آرمانی بزرگ است که بارها و با بیان های مختلف از سوی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی مطرح شده است و ما باید تمام توان و تلاشمان را برای تحقق و برزمین نماندن آن به کار گیریم.

ما برای "یاری ولایت" و "مبارزه با ظلم و فساد" قیام کرده ایم.

ما بنا داریم در حد توان خود از مظلومان عالم دفاع کنیم.

ما می خواهیم به مدد خدای متعال، تحت پرچم ولایت مطلقه فقیه، امام زمانمان آن نجات بخش عالم و عدالت گستر نهایی  را یاری کنیم.

ان شاء الله ومن الله التوفیق.

خدایا! ما را در این راه نورانی که آن را  آگاهانه وعاشقانه برگزیده ایم و به دشواری ها و خطرهای آن کاملا واقفیم، یاری فرما.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

به منظور اعلام همراهی و اطلاع از برنامه های "نهضت عدالتخواهان ولایتمدار" ، عبارت "یا زهرا" را به شماره سامانه   1000/000/0001418 پیامک کنید.

آدرس : قم، خیابان انقلاب(چهارمردان)، کوچه 11، پلاک 19 (دفتر فرزندان روح الله)

«جمعی از عدالتخواهان ولایتمدار»

09127468330- 09191489296

"منتظر یاریتان هستیم"

(1). ما معتقدیم "یاری کردن ولایت" و " حق طلبی وعدالت خواهی" کاری "فاطمی" است.

به نام خدا

اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه واید واحفظ امامنا الخامنه ای وانصر من نصره واخذل من خذله.

چند نکته مهم :

* ما معتقدیم هیچ خطر وضرری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگ تر از این نیست که عده ای درداخل، با استفاده ازفرصت و موقعیتی که نظام برای آنها ایجاد کرده است، به دیگران ظلم کنند. بنابراین هیچ خدمتی را بالا تر از"عدالتخواهی" و "مبارزه با ظلم وفساد" نمی دانیم.

* اعتقاد ما این است که جز در چارچوب قانون نباید هیچ فعالیتی انجام داد ومدعی هستیم تاکنون هیچ اقدامی برخلاف قانون انجام نداده ایم و عمیقا باور داریم با استفاده از ظرفیت های قانونی نظام می توان جلو تخلفات و ظلم های افراد ناباب و نااهل را گرفت؛ تنها راهش این است که مردم به عنوان قوی ترین بازوی ولایت، نیروی عظیم خود را باور داشته و به کمک مسئولان دلسوز نظام که بازوی دیگر ولایتند، بشتابند واز طریق "اعمال نظارت" و "امر به معروف ونهی از منکر" و "مطالبه  حق و عدالت"، جلو تخلفات و ظلم وفساد  فرصت طلبان را تا حد امکان بگیرند.

* هدف نهایی ما زمینه سازی برای ظهور مبارک آقا امام زمان ارواحنا فداه است و راه رسیدن به این هدف مقدس را جز یاری وتقویت ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ایشان و جلوگیری از زمین ماندن مطالباتشان نمی دانیم.

* از مهم ترین عوامل تقویت ولایت این است که نگذاریم عده ای نااهل و نامحرم، به اسم نظام و ولایت، به مردم ظلم کرده وبه خاطر منافع شخصی وگروهی خود به آرمانها وارزشهای اسلام وانقلاب خیانت کنند.

* مهم ترین مطالبه و دغدغه ولایت در طول 20 سال گذشته، "عدالت اجتماعی" بوده است و متاسفانه این مسئله بیشتر ازسایر مطالبات ایشان مورد  بی توجهی مسئولان قرار گرفته است؛ به طوری که معظم له بارها از این بی توجهی وکم کاری و تسامح مسئولان در این زمینه گلایه فرموده اند و ما قصد داریم به حول و قوه الهی این موضوع را به طور جدی و عملی پیگیری کنیم.

* کار ما مطالبه عدالت وقانون است؛ نه اجرای آن که وظیفه مسئولان مربوطه است، یعنی ما بنا نداریم در کار مسئولان نظام دخالت کنیم، بلکه      می خواهیم به وظیفه ای که مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی برای آحاد مردم تعیین کرده اند، یعنی "مطالبه عدالت"  و "نظارت بر عملکرد مسئولین" و "امر به معروف ونهی از منکر" عمل کنیم.

امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) :

« مردم بايد رفتار مسئولان ، دولتمردان، برگزيدگان و كسانى را كه در جامعه اثرگذار هستند، زير نظر داشته باشند. خطاست اگر خيال كنيم كه ما مسئوليت را به دست كسانى سپرده‌ايم و آنها مسئولند؛ پس برويم مشغول كار و زندگى خودمان باشيم و به كار آنها كارى نداشته باشيم؛ نخير، اگر اين‌طور شد، ملت ضرر خواهد كرد؛ اگر غفلت واقع شد، حوادث غلبه خواهد كرد.»                                            19/10/79

«امر به معروف و نهى از منكر حوزه‌ هاى گوناگونى دارد كه بازمهم ترينش حوزه مسئولان است؛ يعنى شما(مردم) بايد ما (مسئولین) را به معروف امر و از منكر نهى كنيد. مردم بايد از مسئولان، كارِ خوب را بخواهند؛ آن هم نه به صورت خواهش و تقاضا، بلكه بايد از آنها بخواهند.      اين مهم ترين حوزه است.»                                                                                             25/9/79                           

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , روحانیون عدالت طلب ,نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 728 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1392 ساعت: 22:59

سال آخر جنگ، شاهد وقوع حوادث عجیب و غریب و مشکوکی بودیم. یک مورد آن را چند روز پیش در وبلاگ نوشتم. آن قضیه مربوط به حمله منافقان و تصرف قصرشیرین بود. هاشمی رفسنجانی به رغم گزارش وزیر وقت اطلاعات، خبر را مورد تردید دانست!

درباره سقوط فاو هم جریان مشابه ای اتفاق افتاد.

حجت الاسلام حسن روحانی که در آن زمان جزو مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا بود خاطره ای تأمل برانگیز در این باره گفته که هرچند سعی کرد تا نقش هاشمی را کمرنگ نشان دهد ولی به هر حال از منظر تاریخ، بسیار حائز اهمیت است:

«‌وقتی که فاو سقوط کرد، سپاه سمیناری در کرمانشاه داشت و عمده فرماندهان در غرب بودند. روزی که فاو سقوط کرد، روزی بود که آیت الله موسوی اردبیلی برای آنها در سمینار سخنرانی داشت. اولین خبر این که "فاو در حال سقوط است" من به آقای هاشمی‌رفسنجانی دادم و آن هم یک روز صبح خیلی زود فرمانده نیروی هوایی به نقل از یکی از خلبانان پایگاه امیدیه تماس گرفت و گفت، سپاه از ما تقاضای بمباران کرده و ما برای پشتیبانی در فاو پرواز می‌کنیم، نیروهای ما در حال عقب‌نشینی از فاو هستند. صبح زود به آقای هاشمی اطلاع دادم که وضعیت فاو خراب است. ایشان گفت که بعید است خبر درست باشد. ایشان یک ساعت بعد تماس گرفت و گفت خبر شما درست نبوده. با آقای محسن رضایی صحبت کردم، ایشان گفت فاو سقوط نخواهد کرد، مگر اینکه عراق بمب اتمی به کار ببرد. نیم ساعت بعد که خلبان‌ها برای بمباران رفته بودند، دوباره تماس گرفته بودند و گفته بودند فاو از نظر ما سقوط کرده است. برای اینکه همه نیروها دارند به این طرف می‌آیند و سپاه خطی برای بمباران به ما می‌دهد که قبلاً خط مقدم آنها بوده، معلوم است که خط اول را خالی کرده است. دوباره به آقای هاشمی گفتم که فاو در حال سقوط است و ایشان گفت که اشتباه می‌کنید. یعنی گزارش سپاه {رضایی} ایشان را مطمئن کرده بود. وقتی آقای رضایی می‌گفت مگر اینکه عراق بمب اتم بزند، معنایش این بود که خیلی مطمئن به دفاع فاو بودند. البته بعد از آن خیلی تلاش شد که بازپس‌ بگیریم که نشد.»

 

 مصاحبه روحانی با روزنامه همشهری 4/7/87

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , وقوع حوادث, عجیب و غریب ,و مشکوک, نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 746 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1392 ساعت: 20:22

نچه درباره سید مجتبی خامنه‌ای فرزند دوم رهبر انقلاب باید بدانیم

چرا از سید مجتبی خامنه‌ای می‌ترسند؟

 سید مصطفی فرزند بزرگ ایشان با دختر آیت‌الله خوشوقت ازدواج کرده ‌است. سید مجتبی داماد دکتر غلامعلی حداد عادل است. سید مسعود نیز با فرزند آیت‌الله خرازی و خواهر صادق خرازی ازدواج کرده ‌است. سید میثم کوچک‌ترین فرزند ایشان نیز به ازدواج دختر آقای لولاچیان از بازاریان متدین در آمده است. در این مقال با توجه به هجمه گسترده ضد انقلاب علیه فرزند دوم رهبر انقلاب به واکاوی شخصیت سید مجتبی خامنه‌ای و سناریوهای ساختگی برای ایشان می‌پردازیم.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری ,عود ,نیز ,با, فرزند, آیت‌الله ,خرازی, و ,خواهر صادق خرازی, ازدواج ,کرده ‌است, سید میثم ,کوچک‌ترین,فرزند ,ایشان ,نیز, به ,ازدواج ,دختر آقای ,لولاچیان , نظارت مردم ,برعملکرد, مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 860 تاريخ : شنبه 29 تير 1392 ساعت: 21:19

 

سخنان دکترعباسی خطاب به حسن روحانی

 فیلم زیر مربوط به سخنرانی دکتر حسن عباسی در جمع دانشجویی در دوران اصلاحات می باشد. سخنان ایشان با لحنی تند و دلسوزانه در واکنش به عملکرد و مواضع مسئولان قواء و دولت اصلاحات و بخصوص دکتر حسن روحانی بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی وقت می باشد.حسن عبّاسی (۱۳۴۵ در ازنا) تحلیل‌گر علوم استراتژیک ،جامعه شناس و رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز ایران(اندیشکده یقین) است.

 

 

 

 

دانلود فیلم

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان,دانلود فیلم ,سخنان ,دکتر,عباسی ,خطاب, به ,حسن, روحانی, , نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 875 تاريخ : شنبه 29 تير 1392 ساعت: 20:50

  حق و حقیقت را هر کجا و از هر کس یافتید, بپذیرید, گرچه از اهل باطل باشد. باطل را و گرچه از زبان اهل حق بتراود, نپذیرید. همآره سخنان را مورد نقد قرار دهید; زیرا چه بسا گمراهی به وسیله آیه ای از کتاب خدا آراسته شده باشد, مانند آمیختن درهمی از مس با نقره و انسان را بفریبد و به اشتباه افکند; از این روی, در نگاه نخست, درهمِ خالص و ناخالص, یکی می نماید و کارشناسان تیزهوش می توانند سره از ناسره آن را بازشناسند.
دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , حق السکوت مدیرکل !!!,نقد,امام خمینی,نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 629 تاريخ : شنبه 29 تير 1392 ساعت: 16:55

تامل در بیانات معظم له در مقاطع مختلف و خطاب به دولتمردان و مسئولان ارشد نظام گویای مطالبات خاص رهبری از دولت است.

خواسته هایی که بعضا محقق و در برخی موارد نیز تحقق نیافته است.

تشریح مطالبات و توقعات مردم از دولت توسط مقام معظم رهبری ضمن آنکه راهگشای مسیر خدمت به مردم و پیشرفت کشور است نوعی کارگاه آموزشی برای نقد ناصحانه و ارزیابی منصفانه جریانات سیاسی از رویکردها و عملکرد دولت نهم به حساب می آید و نمونه کاملی از یک فرایند خود تنظیمی درون سیستمی است.

 

لزوم توجه دقیق دولت به قانون
توجه به قانون نیز یکی دیگر از دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص دولت است.

در حالی که مجلس و دولت هریک تفسیری جداگانه از قانون ارائه می دهند و سعی می کنند دیگری را عامل تخطی از قانون معرفی کنند.

از این رو رهبر انقلاب علاوه بر دعوت قوا به وحدت، به پایبندی آنها به قانون تاکید کرده و خطاب به دولت فرمودند: اگر در مسئله ای، قانون نادیده گرفته شد موضوع به نقض یك قانون ختم نمی شود بلكه راهی برای بی اعتنایی به قانون بازخواهد شد.

پرهیز از شتابزدگی دولت
پرهیز از شتابزدگی نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که در خصوص دولتهای نهم و دهم مورد تاکید رهبری قرار داشته است.

مساله ای که با رویکرد خدمت رسانی سریع ایجاد شده و در بسیاری موارد دولت را با چالش هایی در عرصه های مختلف مواجه کرده است.

پایبندی به سند چشم انداز
در این میان یکی از مهمترین خواسته ها و تاکیدات رهبر انقلاب خطاب به دولت های نهم و دهم موضوع پایبندی دولت به سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور است.

سندی که به پیشنهاد و نظارت مقام معظم رهبری تدوین و تصویب شد و قرار است بر اساس این سند، جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ به قدرت اول منطقه تبدیل شود.

هرچند با گذشت نزدیک به ۷ سال از ابلاغ و اجرایی شدن این طرح آمار دقیقی از وضعیت اجرایی آن در دسترس نیست.

بنابراین همین امر دلیلی بر تاکید رهبر انقلاب بر پیگیری بیش از پیش دولت درخصوص سند چشم انداز شده است.

ایشان در دیدار ۲ سال پیش با اعضای هیات دولت بر این موضوع تاکید کرده و فرمودند: باید مسیری را كه در این مدت پیموده شده مورد بررسی جدی قرار دهیم و به گونه ای عمل كنیم كه متناسب با دوره های مختلف زمانی، اهداف سند چشم انداز محقق شود.

توجه به توصیه های علما و مراجع
وجود برخی حواشی در اطراف دولت و نادیده گرفتن توصیه های مراجع عظام از سوی دولتمردان باعث شد که رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت این موضوع را گوشزد کنند.

ایشان در این خصوص فرمودند: بزرگان علما در مناطق مختلف كشور و مراكز حوزه های علمیه، طرفداران نظام اسلامی هستند و خدمات دولت را هم می بینند بنابراین توصیه های آنان از روی محبت و علاقه مندی است و باید مغتنم شمرده شود.

به غیر از موارد فوق بسیاری موضوعات اساسی دیگر نیز جزو خواسته های مقام معظم رهبری از دولت است که مطالبات فرهنگی، توجه به دیدگاه نخبگان، اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی، پیشگامی و حمایت از قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و ... نیز از دیگر موارد مورد تاکید رهبری خطاب به دولتمردان است که به مرور به آنها خواهیم پرداخت

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان ,مطالبات مقام معظم رهبری, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 843 تاريخ : شنبه 29 تير 1392 ساعت: 8:51

- حضور امام جماعت مسجد در مراسم نماز جماعت مدراس همجوار حداقل هفته ای یك بار برای برقراری ارتباط بادانش آموزان دعوت برای حضور امام جماعت در جلسات ستاد نماز مدرسه، انجمن اولیاء و مربیان، شورای معلمین و ارائه مباحث مربوط به مسجد، نماز و ... و هماهنگی های لازم بین عوامل مسجد و مسولین مدرسه دعوت از امام جماعت مسجد برای شركت در مراسم مناسبت های مذهبی، ملی و انقلابی مدرسه .

- دعوت از امام جماعت مسجد محل برای اهداء هدایا به دانش آمووزان ممتاز درسی و اخلاقی در مدرسه .............

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , وجوانان و جوانان ,نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 1906 تاريخ : شنبه 29 تير 1392 ساعت: 2:14

درخواست 118 نماینده آمریکایی از اوباما برای یافتن راه‌حل دیپلماتیک در قبال ایران

حدود 118 عضو مجس نماینگان سنای آمریکا نامه‌ای دوحزبی را امضا کردند که از باراک اوباما می‌خواهد به دنبال انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور ایران جهت پیشبرد فرصت‌ها برای رسیدن به یک راه‌حل دیپلماتیک با ایران تلاش کند.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , راه‌حل دیپلماتیک,نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 622 تاريخ : شنبه 29 تير 1392 ساعت: 1:52

سفرجنجالی جک استراو به ایران/ اولین قدم برای ارتباط مشروط / عذرخواهی کند،سفارت هم باز میشود

  ماجرا از یک مصاحبه شروع شد , مصاحبه ای که دران جک استراو به اشنایی اش با دکتر روحانی اشاره کرده و به تعریف وتمجید از وی وسیاستهایش پرداخته بود .

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدانجک استر, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 667 تاريخ : شنبه 29 تير 1392 ساعت: 1:48

منابع مطلع در فرودگاه ریاض از رسیدن 70 جنازه متعلق به تروریست های سعودی از سوریه خبر دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین به نقل از پایگاه النخیل، منابع سعودی در فرودگاه ملک فهد ریاض خبر دادند تعدادی از دیپلمات های سعودی برای تسهیل عملیات انتقال جنازه این تروریست ها از طریق فرودگاهی در ترکیه راهی این کشور شده بودند.

منابع مذکور همچنین از وجود جنازه های 4 زن در میان کشته شدگان ......

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , تروریست,نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 663 تاريخ : شنبه 29 تير 1392 ساعت: 0:12

قاضی ناصر سراج در حاشیه مراسم جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در جمع خبرنگاران در مورد آخرین جزییات پرونده مهدی هاشمی اظهار کرد: ممکن است روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی بیشتر از این حرف‌ها طول بکشد و دلیل طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی ایرادهایی است که نسبت به پرونده گرفته شده که البته این ایرادات سنگین بوده و رسیدگی به آن زمان می‌برد.

افسران - مسئولان قضایی برای مردم آینه دق نسازند

این که پرونده ی حجیمی با انواع اتهامات اقتصادی و امنیتی بعد از گذشت سالهای متمادی، همچنان این همه ایراد دارد و تا رفع ایرادات هم اصلاً قابل رسیدگی نیست، به هیچ وجه نمی توان پاسخگوی عطش جامعه در اجرای عدالت در حکومت اسلامی باشد. چرا باید قوه قضاییه هنوز نتوانسته باشد پرونده را به طور مناسبی آماده کند و آیا این تعلل می تواند توجیه مناسب و قابل پذیرشی تلقی گردد یا خودش یک نقطه ضعف غیر قابل گذشت است؟!

آیا این که پرونده عظیم و قطور مهدی هاشمی در بخشهایی از آن دچار ایراد است باید دلیل شود هیچ یک از جرایم وی که بعضاً کاملاً هم به هم بی ارتباطند مورد محاکمه قرار نگیرد؟! آیا الزامی هست که تمام جرائم وی باهم بررسی شوند؟! یعنی نمی توان پرونده های مستقلی برای جرایم متفاوت ایشان تشکیل داد و محاکمه را آغاز کرد؟! آیا برخی جرایم وی که مربوط به دهه های گذشته است و بعضاً حتی طرف دیگر که رشوه داده (شرکت توتال) با مدیر رشوه دهنده خود برخورد کرده، نیز مسجل نشده و آماده بررسی نیست؟!

روند برخورد قوه قضاییه که از بدو ورود وی به ایران، به جای اینکه با استقبال از ورود وی برای محاکمه همراه شود، با دعوت به عدم ورود همراه بود، تا ایجاد تأخیرهای مکرر به دلایل مختلف که در روند بررسی حادث شد،‌ به هیچ وجه نشانه ی خوبی از شجاعت و سلامت متصدیان رسیدگی کننده به پرونده مهدی هاشمی را مخابره نمی کنند. نقش مهدی هاشمی و برخی آقازاده ها در پرونده های کلان اقتصادی در کنار فعالیت های خرابکارانه و فتنه گرانه ای که با ساخت جعلی نظرسنجی و هدایت آشوبها و تماسهای خائنانه با دشمنان ایران اسلامی در جهت تشدید فشارها بر حکومت،‌ به لحاظ اقرارها و مستندات و شهودی که از دست خط متهم تا جزوه ی کودتای مخملی جرج سوروس تا مکالمات وی با نیک آهنگ کوثر موجود است،‌ با توجه به فشارهایی که بر کشور و امنیت اقتصادی و سیاسی آن آورد و اقدامات مشخصی که در لندن انجام داد، غیر قابل اغماض است و اطاله ی این پرونده و یا بهتر بگویم پرونده ها، به حدیست که ایشان را به آینه دقی جلوی چشم عدالت طلبان تبدیل نموده است.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : قاضی ناصر سراج,خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 562 تاريخ : جمعه 28 تير 1392 ساعت: 22:48

حضرت خدیجه(س) در آخرین لحظات زندگی وصایایی به شرح زیر به پیامبر اکرم(ص) نمود:


1. برای او دعای خیر کند.
2. او را با دست خود در خاک قرار دهد.
3. پیش از دفن در قبر او وارد شود.
4. عبایی را که به هنگام نزول وحی بردوش داشت، روی کفن او قرار دهد.(1)
حضرت خدیجه که همه اموال منقول وغیر منقولش را به حبیب خود بخشیده بود، در مقابل فقط یک عبا مطالبه نمود و آن را مستقیماً طلب نکرد، بلکه به وسیله حضرت فاطمه سلام الله علیها تقاضا کرد.(2) آنگاه پیک وحی فرود آمد وکفن بهشتی از سوی پروردگار از بهشت آورد.
ام ایمن وام الفضل (همسر عباس) پیکر مطهر حضرت خدیجه(س) را شستشو دادند و برای آخرین بار وداع کردند.(3)
پیامبر(ص) رحمت نخست با عبای خود او را کفن کرد، آن گاه کفن بهشتی را بر روی آن قرار داد. حضرت خدیجه سلام الله علیها در آن لحظات آخر در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها ابراز نگرانی کرد، اسماء بنت عمیس تعهد نمود که در شب ازدواج او به جای خدیجه(س) نقش مادری ایفا کند.(4)
---
1. ابن حجر، الإصابة، ج 4، ص 275.
2. سیلاوی، الأنوار الساطعه، ص 375.
3. شرهانی، حیاة السیّدة خدیجه، ص 282.
4. محلاتی، رباحین الشریعة، ج 2، ص 412.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : حضرت خدیجه(س) در آخرین لحظات زندگیخون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 584 تاريخ : جمعه 28 تير 1392 ساعت: 21:48

 تروریست‌های سوری در حمله‌ای خمپاره‌ای علیه ارتش سوریه حرم حضرت زینب در حومه دمشق را هدف قرار دادند.

شبکه المیادین دقایقی پیش خبر داد یکی از مسؤلان منطقه حرم حضرت زینب(س) بر اثر حمله تروریستی خمپاره‌ای شورشیان سوری علیه حرم حضرت زینب در حومه دمشق به شهادت رسید.

هنوز اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : خبر فوری,حمله‌ خمپاره‌ای تروریست‌های سوری به حرم حضرت زینب(س),خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 608 تاريخ : جمعه 28 تير 1392 ساعت: 21:42

قطعنامه ۵۹۸ به‌روایت خواندنی مقام معظم رهبری

رهبری کشور و انقلاب در یک لحظه یک موضعی را به‌خاطر مصلحت اسلام و مسلمین اتخاذ می‌کند که دنیا در مقابل این موضعگیری ‌متحیر می‌ماند. این شجاعت از شجاعت در جنگ بالاتر است.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : قطعنامه ۵۹۸ به‌روایت خواندنی مقام معظم رهبری ,خون دل,عدالت خواهان ترکمن صحرا,طلبه سیرجانی,عدالتخواهان ,پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری , نظارت مردم برعملکرد مسئولین, تداوم,عملی راه شهیدان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 580 تاريخ : جمعه 28 تير 1392 ساعت: 20:14